מפגש פתיחה 2012

יום רביעי, 21 בנובמבר 2012

מפגש פתיחה לקשר הרב דורי


תלמידים יקרים שלי ובני הדור השלישי 
ברוכים הבאים למפגש הפתיחה בבית ספר נירים 

  הכרות תחומי עינין
ארוחת בריאות

השבוע פתחנו את הפרויקט במפגש חגיגי ומרגש.

התלמידים : אמילי, איתי, אופק, גלעד, יוסי, יוסף חיים, שחר וניר. התרגשו יחד איתי לקבל את פניהם  האהובים של יקיריהם בבית הספר. יחד הכרנו  את סיפורו של צדי צרפתי מתוך פרויקט חכמת חיים.
הכרנו את התכנית  והחלפנו רשמים על משחקים שאהבנו, שירים ועוד.
לבסוף שיתפנו ברגשותינו ובחוויה המשותפת שחלקנו כולנו.
סיימנו בארוחת בריאות עשירה ומשובחת.
בשבועיים הבאים יצטרפו אלנו שלושה אזרחים ותיקים , פעילים בקהילה. תלמידים נוספים בכתה ד' יוכלו להצטרף וללוות אותם.
גם אני התרגשתי מאוד , טרחתי והכנתי פשטידות, ומאכלים מיוחדים.
גם אמי היקרה השתתפה והכינה קוסקוס טעים  להפליא.

סיפורם של כל המשתתפים הם סיפורה של מדינת ישראל. כור ההיתוך, קיבוץ גלויות אמיתי מכל כנפות תבל.
סיפורו האישי של כל אחד הוא חתיכת הפאזל האנושי בתצרף ששמו ישראל.
אני מקווה שתלמידי ישכילו לחקור וללמוד כמה שיותר פרטים הן על הסב/סבתא והן על האירוע המהווה חלק מההיסטוריה ל העם היהודי.

שיהיה לכולנו בהצלחה!!!!

עדנה ברנבלום








4 תגובות:

  1. עדנה יקרה
    נחת רב לראות את היישום המושכל שעשית בכלי ההשתלמות, בהובלת תכנית הקשר הרב דורי בבית ספרך
    שולחת את ברכתי לך למנהלת בית הספר לתלמידים היקרים ולאזרחים הותיקים . מאחלת לכם הנאה ונחת בהפעלת התכנית,
    בברכה
    תמי גרין מנהלת תכנית הארצית

    השבמחק
  2. תמי יקרה,
    לעונג הוא לי.
    תודה רבה
    עדנה ברנבלום

    השבמחק
  3. עדנה המורה היקרה,
    תודה על הפעילות המהנה הזאת...
    אמא ואבא ראו התרגשו וצחקו!
    אני מקווה שנמשיך לעשות את הפעילות הזאת
    בשנים האחרות...
    תלמיד כתה ד' איתי קוזלוב

    השבמחק
  4. אני מאוד נהניתי!
    איך אומרים , פרדינניסקי...
    שרה אני מטורפת עלייך ,ממש סופרנובה שלי.
    כל שנייה ושנייה אני מתגעגעת אליך ממש כמו קרפיון טרי...
    איין דברים כאלה , האבק שבין הכפליים שלי פשוט נעים..
    תודה רבה על החוויה המפתה הזו

    השבמחק

תודה שךעל תגובתך